main image
logo bank Beinleumi

נבחרתם!
להיות הלקוחות הראשונים
שזכאים להצטרף אל:

logo Me
הוא הסניף הדיגיטלי הראשון שלנו שפשוט
מתאים את עצמו אליכם, לרצונות ולצרכים
שלכם ומלווה אתכם באופן אישי וצמוד!
למה logo Me ?
icon
שעות מענה ארוכות יותר באופן משמעותי נמצא שם בשבילכם יותר מהרגיל: 8:30-19:00 ברציפות בימי חול
ו-8:30-13:00 בימי שישי וערבי חג
icon
בנקאים אישיים, זמינים ויוזמים  כולל צוות בנקאים אישי וקבוע, שחוזר אליכם תמיד עוד באותו יום עסקים1. ניתן אפילו לתאם פגישה טלפונית עם הבנקאי באמצעות הוואטסאפ.
icon
הטבות בניהול החשבון יצרף אתכם אוטומטית למסלול מיוחד, 2Hi Digital, המעניק הטבות קבועות ומשמעותיות בניהול החשבון (אם אתם כבר משוייכים לאחד ממסלולי ההטבות האחרים שיש בבנק תוכלו לבחור את המסלול המועדף עליכם). לפרטי מסלול
Hi Digital המלאים לחצו כאן
icon
ניהול פיננסי חכם ויוזם מעניק לכם שירות EXTRA הכולל ניטור אישי של אירועים בחשבונכם, דגשים והמלצות חשובות ב-sms או באפליקציה3
icon
שליחויות יחסוך לכם זמן וכסף באמצעות שירות שליחויות (כרטיסי אשראי, פנקסי שיקים, שיק בנקאי), שיגיעו עד אליכם אישית, ופעמיים בכל שנה אפילו על חשבוננו 4.
icon
תוכנית ההטבות Beyond לקוחות צוברים נקודות בתוכנית  Beyond נהנים מחוויות מרגשות בארץ ובחו"ל, וגם ממגוון הטבות טרום טיסה ופטור מדמי כרטיס לשנה!5
לפרטי התוכנית המלאה לחצו כאן
illustration
logo Me רוצים להצטרף?

כל מה שעליכם לעשות הוא
לשייך את חשבונכם לסניף logo Me


סניף מספר 105 (ללקוחות הבינלאומי)
סניף מספר 305 (ללקוחות אוצר החייל)
החשבון יועבר באופן אוטומטי וללא צורך בביצוע פעולה כלשהי על ידכם.
תוכלו להמשיך להשתמש בפנקסי השקים וכרטיסי החיוב שבידכם, ללא שינוי.


לצפייה בתנאי ניהול החשבון המלאים של סניף logo Me
לחצו כאן

לפרטים והצטרפות:
בקשה להעברת חשבון לסניף ME
אני מבקש/ת להעביר את חשבוני (להלן: החשבון המקורי), לסניף ME – סניף המעניק שירותים בנקאיים מלאים באמצעים מרוחקים בלבד וללא אפשרות למתן שירות פרונטלי. התקשורת עם הסניף מתבצעת באמצעים ישירים, כגון טלפון והתכתבות עם בנקאי באפליקציה (סניף מספר 105 ללקוחות סניפי הבינלאומי, וסניף מספר 305 ללקוחות אוצר החייל). בהתייחס לבקשה האמורה לעיל, אני מצהיר/ה ומתחייב/ת כלפיכם כדלקמן: ניוד החשבון:
1. נמסר לי כי עקב העברת החשבון לסניף ME ייתכן ויהיה צורך בשינוי מספר החשבון המקורי.
2. הנני מסכים/מה ומאשר/ת, כי כל ההסכמים, ההתחייבויות וההוראות שנחתמו על ידי בקשר עם פתיחת החשבון המקורי, ניהולו ומתן בטחונות במסגרתו, לרבות כתב עכבון וקיזוז (אם נחתם), יחולו ויחייבו אותי לכל דבר ועניין גם בקשר לפתיחת החשבון בסניף החדש, ניהולו והפעלתו, לרבות הבטחונות במסגרתו.
3. והיה ואתבקש על ידכם, אחתום על מסמכים, ככל שיידרשו, בקשר עם העברת החשבון, לרבות מסמכי בטחונות.
4. אם מועד העברת החשבון לא יחול בסוף רבעון, אני מסכים/ה כי תקדימו ותחייבו את החשבון המקורי, במועד העברת החשבון, בריבית, עמלות והוצאות בגין התקופה שעד מועד זה.
5. נמסר לי כי ביום העברת החשבון, לא ניתן יהיה לבצע באמצעות האינטרנט פעולות בנושאים הבאים: מט"ח, פקדונות, פח"ק, תוכניות חסכון והלוואות. ניתן יהיה לבצע פעולות אלה באמצעות סניף ME בלבד.
6. נמסר לי כי ניתן יהיה להמשיך לצפות במידע ההיסטורי של החשבון המקורי באתר האינטרנט למשך כשנה ממועד העברת החשבון.
7. אני מאשר/ת קבלת הודעות סמס לנייד בקשר עם ניוד החשבון. תנאים כלליים לניהול חשבון בסניף ME :
1. הסניף נותן שירות מרוחק בלבד ואינו זמין לקבלת קהל באופן פרונטלי.
2. בהתאם לנוהלי הבנק, ישנם מקרים בהם אופי הפעילות בחשבון מחייב המשך טיפול בסניף ועל כן העברת החשבון לסניף ME לא תתאפשר. בנוסף, לקוחות שהם תושבי חוץ/ישראלים המתגוררים באופן קבוע בחו"ל, לא יוכלו להעביר את חשבונם לסניף ME , אלא רק לסניף ייעודי לתושבי חוץ בלבד.
3. מסירת מסמכים פיזיים או אמצעי תשלום (כגון ערבות בנקאית, פנקסים שיקים וכדומה יכולה להיעשות באמצעות איסוף עצמי מכל אחד מסניפי הבנק, לבחירת הלקוח, או באמצעות שליח עד לבית. שליחות עשויה להיות כרוכה בעלות. צירוף למועדון HI DIGITAL:
1. נמסר לי כי חשבונות המתנהלים בסניף ME ישויכו כברירת מחדל למועדון HI DIGITAL וזאת כל עוד מתקיימים התנאים הבאים:
1.1. החשבון אינו משויך למועדון/קבוצת אוכלוסייה/מבצע/מסלול עמלות אחר (להלן: מועדון אחר)
1.2. החשבון עומד בתנאי המזכה (כהגדרתו להלן). למען הסר ספק, עם הפסקת ניהול החשבון בסניף ME, יופסק גם שיוכו של החשבון למועדון HI DIGITAL.
2. הטבות מועדון HI DIGITAL: החזר עמלות - בכפוף לעמידה בתנאי המזכה, וככל שחשבוני יהיה משויך למועדון ביום ה-31.12 בשנה כלשהי, אהיה זכאי לקבלת החזר עמלות, אשר ישולם במהלך הרבעון הראשון של תחילת השנה העוקבת. ההחזר יהיה בגובה 30% מסכום העמלות המפורטות בנספח א' לכתב זה, בהן חויב החשבון בגין פעולות אשר בוצעו באמצעות האינטרנט או האפליקציה (להלן: ההחזר). ככל ולא אעמוד בתנאי המזכה, או במקרה שבו אבקש לבטל את שיוך חשבוני למועדון, לא אהיה זכאי לקבלת ההחזר וזאת גם לגבי התקופה בה החשבון היה משויך למועדון. מובהר כי ההחזר לא יחול על הוצאות נוספות (לרבות הוצאות צד ג')/עמלות נלוות הנגבות בנוסף לעמלה כלשהי. ההחזר ישולם בניכוי מס במקור, אם יחול. עמלות פעולה על ידי פקיד ועמלות פעולה בערוץ ישיר - פטור מתשלום עמלת פעולה אחת ברבעון קלנדרי ע"י פקיד ופטור מתשלום עמלת פעולה בערוץ ישיר (ללא מגבלה על מספר הפעולות) בחשבון עו"ש במטבע ישראלי, לרבות פטור מתשלום עמלת השלמה למינימום. פטור מעמלת בנקאות ישירה בסלולרי (SMS) - ההטבה תוענק החל ממועד שיוך החשבון למועדון וכל עוד אעמוד בתנאי המזכה. במקרה שאבקש לבטל את שיוך החשבון למועדון או במקרה בו הבנק יפסיק ביוזמתו את שיוך החשבון למועדון, זכאותי לקבלת ההטבה תסתיים רטרואקטיבית בתום החודש הקודם לחודש במהלכו הופסק שיוך החשבון למועדון. בהתאם לאמור, החל מה-1 לחודש במהלכו הופסק שיוך החשבון למועדון, החשבון יחויב בעמלת בנקאות ישירה בסלולרי לפי התעריפון, בכפוף לכל הסדר אחר (ככל שיהיה קיים). פנקסי שיקים – נמסר לי כי אהיה זכאי לקבל עד חמישה פנקסי שיקים רגילים ללא תשלום בכל תקופה של שנה (12 חודשים), ובלבד שהזמנת פנקסי השיקים בוצעה באמצעות שירות הבינלאומי און ליין, לרבות באמצעות האפליקציה.
3. נמסר לי כי "התנאי המזכה" לקבלת הטבות המועדון – עמידה מידי חודש בתנאי אחד לפחות מבין הבאים: א) הפקדת משכורת בסכום מצטבר של 7,000 ₪ ומעלה (תיבדק הפקדת משכורת בחודש הקודם לחודש הבדיקה) ב) קיומו של תיק השקעות בסכום מצטבר של 50,000 ₪ ומעלה. ג) הפקדות חודשיות במטבע ישראלי בסכום של 10,000 ₪ לפחות בחודש.
4. ההטבות המפורטות בסעיף 2 לעיל יוענקו אף קודם לעמידתי בתנאי המזכה. היה ולא אעמוד בתנאי המזכה עד למועד האחרון (כהגדרתו להלן), תפקע זכותי להטבות אלו, וממועד זה ואילך החשבון יחויב בעמלות לפי התעריפון (כפוף להסדר אחר, אם קיים).
5. היה ובמהלך שיוך החשבון למועדון לא אעמוד בתנאי המזכה במשך שני חודשים רצופים, מכל סיבה שהיא, תפקע זכותי להטבות בעמלות ולהמשך קבלת פנקסי השיקים, וממועד זה ואילך החשבון יחויב בעמלות לפי התעריפון (כפוף להסדר אחר, אם קיים).
6. הגדרות נמסר לי כי לעניין המועדון, יהיו למונחים הבאים המשמעות שלצידם: "החשבון"– החשבון אשר מופקדים בו המשכורת ו/או תיק ההשקעות ו/או מבוצעות בו הפקדות חודשיות במטבע ישראלי. "משכורת"- סך המשכורות החודשיות, לרבות קצבאות מהמוסד לביטוח לאומי וקצבאות ממשרד הביטחון (של כל השותפים בחשבון) המופקדות לחשבון באמצעות מס"ב (מרכז סליקה בנקאי בע"מ). מובהר כי משכורת חייל/ת בסדיר או במסגרת שירות לאומי אינן בגדר משכורת. הפקדת משכורת כאמור שלא באמצעות מס"ב טעונה אישור הבנק מראש. "תיק השקעות"- תוכניות חסכון, ניירות ערך (לרבות קרנות נאמנות), פקדונות שקליים (לרבות פח"ק) ופקדונות במטבע חוץ, לרבות פקדונות מובנים, המופקדים בחשבון (ולא כולל תיק פנסיוני, כגון קופות גמל וקרנות השתלמות). "הפקדות חודשיות במטבע ישראלי"- הפקדות במט"י לזכות החשבון של שיקים, מזומנים ו/או העברה בנקאית. מובהר כי, במקרה של הפקדת שיקים מעותדים או ביצוע ניכיון שיקים, סכום השיק יילקח בחשבון במועד פירעון השיק (ולא במועד מסירתו לבנק). "התעריפון" - תעריפון העמלות של הבנק ליחידים ועסקים קטנים, כפי שיהיה מעת לעת. "המועד האחרון" – בתום שני חודשים לאחר החודש הקלנדרי במהלכו נחתם כתב זה.
1. עמלת קניה ומכירה של ניירות ערך הנסחרים בבורסה בתל אביב (למעט קרנות נאמנות, אופציות מעו"ף וחוזים עתידיים במעו"ף) (כולל קניה או מכירה שלא בוצעה):
• מניות ואגרות חוב – סעיף 4.1.1 לתעריפון (למעט עמלה בגין פדיון).
• מלווה קצר מועד- סעיף 4.1.2 לתעריפון (למעט עמלה בגין פדיון).
2. עמלת קניה ומכירה של ניירות ערך בחוץ לארץ:
• מניות, אגרות חוב וקרנות נאמנות- סעיף 4.1.4 לתעריפון (למעט עמלה בגין פדיון).
3. עמלת חליפין מט"י-מט"ח – סעיף 5.1.1 לתעריפון
4. עמלת העברת מטבע חוץ לחוץ לארץ ומחוץ לארץ –חד פעמית- סעיף 5.9.1 לתעריפון
ההחזר יבוצע לגבי העמלות המפורטות בתעריפון תחת העמודות שכותרתן "סכום/שיעור" ו- "מינ/מקס" (וההערות המשויכות לסעיפים הנ"ל בתעריפון) בלבד. לפיכך, ההחזר לא יחול על הוצאות נוספות (לרבות הוצאות צד ג')/עמלות נלוות הנגבות בנוסף לעמלה כלשהי.
אני מאשר/ת לנייד את חשבוני לסניף
וקראתי את התנאים המלאים לניהול
החשבון בסניף

תודה רבה על הצטרפותך
לסניף
פנייתך התקבלה!
בנקאי יחזור אלייך בהקדם
עם כל הפרטים הרלוונטיים